AFGELAST: Dameszadelrijden met High Tea

15 november

Evenement Navigation

DIT EVENEMENT IS HELAAS AFGELAST ALS GEVOLG VAN DE MAATREGELEN TEGEN HET CORONA VIRUS. Een nieuwe datum wordt bekend zodra de maatregelen dit toelaten.

Zondag 15 november verzamelen we bij de Hollandsche Manege in hartje Amsterdam! Om 13.30 geeft het Dameszadel- carrouselteam een demonstratie zodat we kunnen zien hoe het moet:-).

Daarna worden er in groepjes van 5 de lessen gegeven. De paarden en instructie zijn gewend aan onervaren dameszadel amazones, en zullen ons rustig helpen.

Er zijn 3 lessen, dus in de tijd dat je niet op een paard zit kun je kijken naar de lessen kijken en rondlopen door de prachtige, net gerestaureerde Hollandsche Manege. De Hollandsche Manege in Amsterdam is de oudste rijschool van Nederland. De geschiedenis van deze stadsmanege gaat terug tot 1744. De huidige manege, een rijksmonument, werd gebouwd in 1882 naar voorbeeld van de Spaanse rijschool in Wenen.

Na de 3 lessen staat in de stijlvolle voyer en heerlijke High Tea voor ons klaar.

Uiteraard is het ook mogelijk om  alleen te komen genieten van de High Tea (en van het kijken naar de lessen;-))

Alleen Trojeleden kunnen zich opgeven, Troje betaalt een deel voor je! De kosten voor het Dameszadelrijden + de High Tea zijn daardoor slechts €40,- per persoon. Voor diegenen die alleen komen kijken en High Tea’en kost het €20,- per persoon,

Geef je op via activiteiten@paardensportverenigingtroje.nl

(opgeven =betalen. Deelname geheel op eigen risico)