• Dit event is voorbij.

Hemelvaart wedstrijd 2-daagse, B t/m ZZL

21 mei @ 08:00 - 22 mei @ 17:00

KNHS wedstrijd 2-daagse, dressuur, B t/m ZZL

Met hemelvaart organiseren wij weer een wedstrijd 2-daagse. Je kans om je winstpunten voorraad in 1 week lekker aan te vullen, en/ of veel ervaring op te doen. Wil je weinig trailer stress? Stal je paard een nachtje bij ons op de locatie. Informeer hierover bij de wedstrijdcommissie; wedstrijd@paardensportverenigingtroje.nl

Op onze locatie bij Stal Brouwer Zadelpret rijd je tijdens deze wedstrijden altijd op zand, met losrijden én je proef.

In de KNHS wedstrijdkalender op Mijn KNHS staan alle goedgekeurde wedstrijden. Voor deze wedstrijden kun je je online inschrijven.

Een aantal dagen vóór de wedstrijd kun je de startlijsten vinden op www.startlijsten.nl  Let op, deze kan nog wijzigen dus houd ‘m ook de dag voor de wedstrijd nog in de gaten!

Meer info en benieuwd naar andere wedstrijddata van Troje? Zie wedstrijden

Deze wedstrijden worden door onze trouwe leden van de wedstrijdcommissie georganiseerd: Milou, Marloes, en Ivanka. Heb je vragen over de wedstrijden? Mail gerust naar wedstrijd@paardensportverenigingtroje.nl

Begin:
21 mei @ 08:00