Troje Weekend- Aan de Markelose berg

23 september @ 16:00 - 26 september @ 15:00

23 t/m 26 september is het weer tijd voor ons Troje weekend.

We huren dit keer de prachtige locatie ‘Erve Meenderinkboer’ af in Markelo. Een gezellig groepsverblijf aan de voet van de Markelose Berg.

Het groepshuis biedt veel kamers met eigen badkamer. De meeste kamers zijn tussen de 4 en 7 personen, geen grote groepskamers dus. Een gezellige zitkamer met bar, (overdekt) terras, buitenverblijf. In een heuvelachtige, bosrijke omgeving; je krijgt meteen een vakantiegevoel!

De manege met allerlei faciliteiten biedt alles wat je nodig hebt voor je paard. We huren nette stallen voor de paarden, maar na het rijden mogen ook de paarden even de wei of de paddock in. De boer voert en mest de paarden op vaste tijden. Stro, mooi paardenkuilgras en evt. paardenbrok is inbegrepen.

De uitrijmogelijkheden zijn voor ruiters, fietsers, mountainbikers, wandelaars even mooi, en starten direct op het terrein. Het ruiterpad loopt zelfs over de manege heen, zo de heuvel op. Onderweg kom je over mooie bospaden, of langs glooiende landerijen.

Troje zorgt voor alle maaltijden met hulp van de de Meenderinkboer. We spreken ergens midden in het bos af om te lunchen, de andere maaltijden zijn in het groepshuis.

Voor iedereen die niet op een paard stapt kunnen we mountainbikes huren, en verzorgen we een andere actieve bezigheid. Partners, vriend(in), ouder(s) etc. kunnen dus ook gerust mee!. Wel dient iedereen lid te zijn van onze club. (voor de niet paardrijdende deelnemers bestaat de ‘steunlid’ optie).

Heb je geen paard om zelf mee te nemen, maar wil je wel graag te paard door de bossen struinen? Je kunt een paard/pony huren van de locatie. Hier zijn uiteraard wel extra kosten en wat voorwaarden aan verbonden. Vraag ons naar de mogelijkheden!

Het weekend is voor leden vanaf 18 jaar, of als je jonger bent onder begeleiding van een volwassene. Er gaat vanuit Troje geen begeleiding mee tijdens de buitenritten. Je bepaalt zelf met wie je het bos in gaat. Dit gebeurt doorgaans niet in hele grote groepen. Kom je alleen? Geen probleem, we zorgen dat je niet alleen het bos in hoeft!  Deelname aan dit weekend is geheel op eigen risico.

Kosten €150.00 per volwassene. Inclusief:

• Slaapplek in het groepshuis. We delen deze in waarbij we uiteraard zoveel mogelijk rekening houden met je wensen.
  • Stalling voor je paard, inclusief stro, kuil en uitmestservice. Ook deze delen wij in.
  • Voor diegene zonder paard een leuke activiteit. (+ bij interesse een MTB fiets)
  • Alle maaltijden vanaf het ontbijt van de vrijdag, t/m de lunch van de zondag.
  • Koffie, thee, frisdranken. Lekkers voor onderweg.
  • Routekaartjes, en telefonische route hulp ;-).  Als je echt verdwaald bent komen we zelfs gewoon naar je toe.
  • Gezelligheid en alle vrijheid om zelf je weekend perfect in te delen!

Voor kinderen worden geen speciale activiteiten verzorgd. Kosten voor kids zijn inclusief alle maaltijden als volgt:

• 0 t/m 3 jaar: gratis
  • 4 t/m 7 jaar € 50.00 per persoon
  • 8 t/m 12 jaar € 100,- per persoon
  • Vanaf 12 jaar € 150,- per persoon.

Donderdag 23 september mag je vanaf 16.00 uur inchecken. Voor iedereen die mee wilt eten op deze donderdagavond zorgen we voor een lekkere maaltijd voor €10.00 per persoon. Zondag 26 september checken we om uiterlijk 15.00 uur weer uit.

Inschrijven kan via activiteiten@paardensportverenigingtroje.nl. Geef je naam, leeftijd, en indien van toepassing de naam en afmeting van je paard/pony door, en we reserveren een plekje voor je! Vol=Vol.

Vragen, of twijfel je? Neem gerust contact op, stuur een mailtje of berichtje naar Ludy 06-48383676

Begin:
23 september @ 16:00