Troje’s Nieuwjaarfeest

11 januari 2020 @ 20:00 - 23:30

2020 kan niet lekker beginnen zonder Troje’s Nieuwjaarsfeest. Dit keer op zaterdag 11 januari 2020. Wij zorgen voor drankjes, hapjes, en heel veel te winnen prijzen. Deze prijzen worden gesponsord door veel bedrijven om ons heen, ook wel helden genoemd: Zonder deze bedrijven geen Trojefeest!

Door het kopen van lootjes maak je kans op deze vele prijzen. Dit gaat van hoevenkrabber tot paardendekens, hele rij-outfits, maar ook ‘niet-paardgerelateerde’ spullen. Reischeque, kruiwagen, fietsen, tuinhaarden: de lijst is ongekend lang. Het zijn allemaal nieuwe spullen!  Met de opbrengst van de lootjes kunnen wij het komende jaar weer evenementen organiseren voor onze leden, voor een zacht prijsje!

20.00 uur start het feest. De tweede ronde is een kinderronde. Alleen voor leden + aanhang. Je krijgt als Troje-lid een uitnodiging voor dit feest. Hierbij zit ook alvast het eerste lootje, die krijg je gratis!

Graag tot dan!

Locatie: In de feestschuur bij Stal Zadelpret Brouwer