• Dit event is voorbij.

Weekend weg

24 september @ 17:00 - 27 september @ 17:00

Ga je mee een weekend de bossen in? Voor het Trojeweekend hebben we weer een nieuwe locatie gevonden:

’t Hoefke in Riel.

Het Hoefke ligt aan de heide en bossen, het is een heerlijk gebied! Het groepshuis beschikt over meerder slaapruimtes, een knusse woonkamer, keuken, eetzaal, meerdere douches, een groot terras en een groot veld voor de deur. Op het terrein zijn genoeg stallen, een paddock, een binnen- en buitenbak.

Vanaf donderdagavond 24 t/m zondag 27 september wordt er volledig voor je gezorgd, terwijl jij lekker door de bossen kan toeren. Voor je paard is er een stal gereserveerd. Ook leden zonder paard kunnen mee, ook aan hen wordt gedacht. We zorgen dat iedereen iedere dag bij elkaar komt op de picknickplek in het bos. In de avonden maken we het gezellig in ons groepshuis, en is er ook een mogelijkheid om wild te spotten op de heide.

Gea, Rineke en Ada zorgen iedere dag voor een heerlijk ontbijt, lunch en diner.

De kosten zijn € 150,- per persoon (vanaf donderdag t/m zondag) Wil je vrijdag arriveren, let us know!) inclusief een stalling voor je paard/pony, óf voor de mensen zonder paard inclusief activiteit en evt. fietshuur.

We zorgen dat iedereen de 1,5 meter afstand kan bewaren.

Heb je nog vragen, bijzonderheden etc. Vertel ze gerust! activiteiten@paardensportverenigingtroje.nl of app Ludy : 0648383676

Inschrijven kan uiteraard ook via bovenstaanden.

Je kunt je inschrijven via activiteiten@paardensportverenigingtroje.nl.

Alleen voor leden van Troje.

(weekend is op eigen risico. Deelnemers onder de 18 jaar mogen niet zonder begeleiding mee. Er gaat vanuit Troje geen begeleiding mee te paard)

Deelnemers krijgen in de week van 7 september alle nodige info per mail!

Begin:
24 september @ 17:00