Wedstrijden

Wanneer je officiële wedstrijden via de KNHS gaat rijden, heb je allereerst een startkaart of startlicentie nodig (verschilt per discipline). Hiervoor dien je lid te zijn van de KNHS, en dat ben je automatisch als je volledig lid bent bij Troje. Je kunt dan ook op jouw persoonlijke pagina van de KNHS al jouw gegevens en scores inzien, en bijvoorbeeld je startkaart aanvragen, opzeggen, inschrijven voor wedstrijden, cursussen etc. Hoe dat precies werkt vindt je op www.mijnknhs.nl. Ben je nieuw in de wedstrijdsport? Kijk dan eens rond voor alle info en regeltjes. Vragen? We helpen je graag verder! info@paardensportverenigingtroje.nl!

In de KNHS wedstrijdkalender op Mijn KNHS staan alle goedgekeurde wedstrijden. Voor deze wedstrijden kun je je online inschrijven.

Troje organiseert vanaf april t/m oktober maandelijks een KNHS dressuurwedstrijd, en zelfs ook een geheel wedstrijd weekend. Op onze locatie bij Stal Brouwer Zadelpret rijdt je tijdens deze wedstrijden altijd op zand, met losrijden én je proef.

Deze wedstrijden worden door onze trouwe leden van de wedstrijdcommissie georganiseerd: Milou, Marloes, en Ivanka. Heb je vragen over de wedstrijden? Mail naar wedstrijd@paardensportverenigingtroje.nl

Wij houden van kleinschalige wedstrijden. Je deelt met maar weinig deelnemers de losrijdbaan en je hoeft niet lang te wachten. Weinig stress, veel gezelligheid.

Wedstrijddata:
Ons seizoen van 2019 is nu afgelopen. Wanneer de wedstrijddata van 2020 bekend vind je ze hier!

Een aantal dagen vóór de wedstrijd kun je de startlijsten vinden op www.startlijsten.nl. Let op, deze kan nog wijzigen dus houd ‘m ook de dag voor de wedstrijd nog in de gaten!

Ga je wedstrijden rijden, zorg er dan voor dat je paard een geldig paardenpaspoort heeft, ingeënt is en gechipt is conform het wedstrijdreglement. Rijd je op een pony, dan is het belangrijk dat de meethistorie in het paspoort staat.

Een leuke strijd voor Troje leden onderling:

Ieder jaar gaan we weer op zoek naar dé winstpuntenkiller van het jaar! Vanaf 1 januari t/m 31 december worden van alle leden die wedstrijden starten met een startpas van Troje, de gereden winstpunten geteld. Van alle wedstrijden, dus niet alleen de eigen Troje wedstrijden, maar door het hele land. Diegene die top 3 veroveren, winnen gave prijzen!*

De winnaars worden ieder jaar bekend gemaakt tijdens het Trojefeest.

*Je kan meedingen met 1 paard, in 1 discipline.