Wedstrijden

Troje organiseert vanaf april t/m oktober maandelijks een KNHS dressuurwedstrijd, en zelfs ook een geheel wedstrijd weekend. Op onze locatie bij Stal Brouwer Zadelpret rijd je tijdens deze wedstrijden altijd op zand, met losrijden én je proef.

Deze wedstrijden worden door onze trouwe leden van de wedstrijdcommissie georganiseerd: Milou, Ivanka, Suzanne, Saskia en Rianne. Zij helpen je wanneer nodig op een wedstrijd. Heb je vragen over de wedstrijden? Mail gerust naar wedstrijd@paardensportverenigingtroje.nl

Wij houden van kleinschalige wedstrijden. Je deelt met maar weinig deelnemers de losrijdbaan en je hoeft niet lang te wachten. Weinig stress, veel plezier.

Je vindt onze wedstrijddata hieronder in onze agenda.

In de KNHS wedstrijdkalender op Mijn KNHS staan alle goedgekeurde wedstrijden. Voor deze wedstrijden kun je je online inschrijven.

Een aantal dagen vóór de wedstrijd kun je de startlijsten vinden in de kalender op MIJNKNHS.NL . Let op, deze kan nog wijzigen dus houd ‘m ook de dag voor de wedstrijd nog in de gaten!

Wanneer je officiële wedstrijden via de KNHS gaat rijden, heb je allereerst een startkaart of startlicentie nodig (verschilt per discipline). Hiervoor dien je lid te zijn van de KNHS, en dat ben je automatisch als je volledig lid bent bij Troje. Je kunt dan ook op jouw persoonlijke pagina van de KNHS al jouw gegevens en scores inzien, en bijvoorbeeld je startkaart aanvragen, opzeggen, inschrijven voor wedstrijden, cursussen etc. Hoe dat precies werkt vindt je op www.mijnknhs.nl. Ben je nieuw in de wedstrijdsport? Kijk dan eens rond voor alle info en regeltjes. Vragen? We helpen je graag verder! info@paardensportverenigingtroje.nl!

Wil je eens een wedstrijd proberen, maar heb je nog geen startpas? Je kan dan starten in de ‘impulsrubriek’. Je wordt hetzelfde beoordeeld, alle regels zijn het zelfde, alleen start je dus onofficieel. Je eventuele winst- (of verlies-) punten tellen niet mee. Bij onze Trojewedstrijden is het ook zeker mogelijk om in de impulsrubriek mee te doen. Mail naar wedstrijd@paardensportverenigingtroje.nl

Ga je wedstrijden rijden, zorg er dan voor dat je paard een geldig paardenpaspoort heeft, ingeënt is en gechipt is conform het wedstrijdreglement. Rijd je op een pony, dan is het belangrijk dat de meethistorie in het paspoort staat.