« All Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Trojeweekend

26 september - 29 september

Update: De stallen zitten tot de nok toe vol. En ook in het groepshuis past niemand meer bij.. Wel kun je nog een plekje op de reservelijst bemachtigen, wie weet …

Donderdag 26 t/m zondag 29 september strijkt Troje weer neer in Someren Heide! We verblijven op Camping de Kuilen in het gloednieuwe groepshuis.

Het groepshuis beschikt over meerdere slaapruimtes van 8 personen. Deze slaapkamers deel je met anderen. Verder heeft het een zit-/chill kamer, een keuken, meerdere toiletten en douches, en een gezellig terras. In het huis zijn bedden aanwezig, maar dekbed/kussen en matrashoes niet; Zelf meenemen dus. Op donderdag kun je vanaf 16.00 uur terrecht.

Op het terrein zijn genoeg stallen en een rijbaan. Vanaf het groepshuis rijd je een klein stukje over een doodlopende weg, zo het bos en de heide in. De omgeving leent zich uitstekend voor mooie ritjes. De vele ruiter- en menroutes gaan over goed begaanbare zandpaden in een prachtig natuurgebied.

Alle maaltijden zijn inbegrepen. Vrijdag zaterdag en zondag wordt er een lunch verzorgd midden in het bos. Ook koffie/thee en fris is het gehele weekend inbegrepen. Alcoholische dranken kun je zelf meenemen, of meedoen met de gezamelijke bier- of wijnpot.

Voor de niet-paardrijdende volwassenen wordt er een leuke activiteit georganiseerd op de zaterdag.

Kosten en voorwaarden:

De prijzen gelden voor het gehele weekend van donderdag t/m zondag. Ongeacht je aankomst- of vertrekdag. Goede reden om van het volledige weekend te genieten! Graag contant betalen bij aankomst bij Ada.

• Vanaf 12 jaar: € 175.00 per persoon inclusief stal of activiteit.
  • 4 t/m 11 jaar zonder stal of activiteit : €50.00 p.p.
  • 4 t/m 11 jaar met stal of activiteit: €125.00 p.p.
  • t/m 3 jaar: Gratis
  • Kinderen t/m 18 jaar kunnen alleen mee onder begeleiding en onder volledige verantwoording van hun ouders/begeleiders.
  • Er gaat geen begeleiding te paard mee vanuit Troje
  • Alleen voor leden van Paardensportvereniging Troje
  • Deelname aan dit weekend is geheel op eigen risico

Geef je snel op bij Ada 0651759370 of Ludy 0648383676 of mail naar activiteiten@paardensportverenigingtroje.nl. Laat even weten of je een paard/pony of geen paard/pony meeneemt. Heb je een allergie of dieet, geef dit ook even door.

Wij hebben er zin in!

Begin: