« All Evenementen

Dressuurclinic

30 juni @ 10:00 - 17:00

30 juni komt Carina Bijlhouwer voor ons een dresuurclinic verzorgen. Carina heeft al verschillende paarden naar de (sub)top gereden en heeft veel ervaring als jurylid en als instructrice.

Alle dressuurniveau’s zijn welkom!

Je mag zelf kiezen of je hier een proefgerichte clinic of een ‘gewone’ dressuurclinic van maakt.

Wil je hulp bij het finetunen van je proef? Dan start je met de proef en kijkt Carina met haar juryogen met je mee. Daarna gaan jullie aan de slag met wat er beter kan.

Of wil je een volle privéles zonder het rijden van een proefje? Mag ook. Beide opties heb je Carina totaal 45 minuten voor jezelf.

Kosten voor leden zijn €45.00 per persoon voor 45 minuten.

Leden gaan voor, maar niet-leden kunnen wel een plekje op de reservelijst reserveren. 1 juni is dan bekend of we ook een plekje voor je hebben. Kosten niet leden: € 50.00

• Zondag 30 juni 2025
  • Stal Brouwer Zadelpret, Waverveen
  • Vol = vol
  • Opgeven is betalen. Als je toch niet zelf kan mag je uiteraard een vervanger regelen.

Vragen of inschrijven? mail naar activiteiten@paardensportverenigingtroje.nl  of stuur Ludy een appje: 0648383676

Datum:
30 juni